?

Log in

 
 
26 January 2010 @ 12:45 am
happy birthday, Mr.Perfect <3  
Happy birthday to youu~ Happy birthday to you~
Happy birthday! Happy birthday! Happy birthday tooooo yoooooou~


I still can't believe how big our dear Mr.Perfect is! 25 years old~ O____O whoa~ and he gets hotter and hotter with each year! No! wait! He gets hotter every second <3
ah~ Joongie! I really wish you all the best! Live to the fullest, laugh sincerely, love truly and keep teasing your faithful fans mooooore, till one day we will finally get a heart attack of hotness overdose *imagines that days.. drooooools*

Till now we can drool over those pics that already must be marked as 105541+ because no one is capable to look at this man's pictures without O____________O this kind of expression!


Let's sing together the Happy Birthday song~








I actually came a few time swhile doing the icons XD this man is just too much to bare!


♥1♥2♥3♥4
♥5♥6♥7♥8
♥9♥10♥11♥12
♥13♥14♥15♥16
♥17♥18♥19♥20
♥21♥22♥23♥24
♥25♥26♥27♥28
♥29♥30



 
 
Current Location: happyland
Current Mood: excitedexcited
Current Music: sings the Happy brithday song~
 
 
 
you're never gonna find true love, fuck you!am3thyst on January 25th, 2010 11:46 pm (UTC)
These icons are so pretty! Taking a few, will credit and thanks!
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:21 pm (UTC)
waa~ thank you very much!! hope you enjoy them! ^^
jeyjay☆: mazejeyb on January 25th, 2010 11:58 pm (UTC)
kasldaksd i love them. :')) #7 and #30 are ♥ <333
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:23 pm (UTC)
thank you for loving them!~ ^^
#7 is just *g* that hole on his chest... *drools all over her keyboard*
#30 is my fav too <3 i really think that jaejoong is the person who goes forward chasing his dreams <3 the icon is perfect for Mr.Visual Shock
YunJaeyuki_3 on January 26th, 2010 01:04 am (UTC)
GOSH this man is just GORGEOUS ..
I totally understand you .. When I work on his pictures on photoshop ..I ALWAYS end up gasping and having breathing problems XDDD

I loved them ..
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:27 pm (UTC)
he really suits his nickname - Visual Shock! You can't not have a shock while staring at him! he really is an angel <3
yes yes! breathing problems too~ XD this man is a serial killer!

aw~ thank you for loving them! <3
jujukingheechul on January 26th, 2010 01:28 am (UTC)
I'll be taking some. I hope you don't mind. Thanks for sharing!! ^^
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:27 pm (UTC)
of course i don't mind! i feel very happy that you liekd them!! hope you enjoy the icons <3 thank you!
watari_kumiko: DBSKwatari_kumiko on January 26th, 2010 02:01 am (UTC)
awww I want 1 (or 2 xDD) 25,5,6
30 is sooo cute with the writing "Dreamsup" x3
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:30 pm (UTC)
haha~ glad you liekd them!
#30 is my fav <3 i really love that icons! jaejoong fits it perfectly~ he is a person who climbs to achieves his dreams <3 ahh~ Joongie~ hi's so big now!
hexablanchexablanc on January 26th, 2010 08:32 am (UTC)
taking #8! thanks (:
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:30 pm (UTC)
omg, jaejoongs "you know you want me stare" XD
thank you for commenting! hope you enjoy the icon! ^^
matsu_hime on January 26th, 2010 10:35 am (UTC)
Tnx for tje JJ icon - love them :) <3
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:31 pm (UTC)
thank you for commenting!! <3 glad you like them!! ^^
beefcubesbeefcubes on January 26th, 2010 11:10 am (UTC)
love the icons! thanks fpr sharing
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:31 pm (UTC)
waaa~ thank you very much for loving them! <333
(Deleted comment)
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:32 pm (UTC)
that "again" de me blush ^^ thank you very muuuuuuuch! <3
(Deleted comment)
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 05:45 pm (UTC)
i just wanna know where u at~
^ XD sorry, i had to sing along XD your blink oncea nd blink twice reminded me of the song~

jeez.. you just HAD to spoil this perfect day of celebrating JJ's birthday with the aging problem!! XD I'm afraid to iamgine myself 20 years old, but you made me iamgine myself in 70!! O______O it's not a pleasant sight XD let's just live at this moment and not imagine ourself 70 years old!!!! O__o ok? and liek you said: after you graduated school and got free from home and parents... I will watched out for you in the news XD maybe they ill be reporting soemthing like: A new world record has been broken!! Ramune was partying for whole 3 months without any rests and she doesn't seemto stop! <- well, something like that! XD

thank you~~~ it made me happy to know that you liked them ^^
the pic is from Arena 37C September 2009. here i uploaded the pic for you http://img24.imageshack.us/img24/3296/4e6809cf600d044d490b2f4.jpg
Jaejoong and Yoochun looked soooooo hot in that photoshoot!
(Deleted comment)
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 09:31 pm (UTC)
i just wanna know where u at~ the only words i know XD

to late, i already iamgined myself old XD an old old lady with blond hair, wearing a pink dress and going shopping with my grandchildren Xd disgusting... beh~

oh, yeah, i forgot that you will be the president!! Xd sorry about that! when i become the translator to the Japanese president, we will definetly meet at some kind of summit XD oh~ that will be sooo nice~

Jaejoong lying in bed sexyly... ah~ damn, this man in that photo is pleeding to rape him!!!! >O< need..to...calm...down... uff~ why is it so hot here? XD
(Deleted comment)
kissuholickissuholic on January 27th, 2010 05:21 pm (UTC)
than maybe you will be a pimp??? O___O you would control others too XDD if what call me, i have a few sluts here~ i will throw them to you so you could start the business XD

LOL LOL LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL at that photo!!! XDDD i cracked up! lol!!!! XDDDDDD can't stop laughing XD LOOOOL!! XD
(Deleted comment)
kissuholickissuholic on January 27th, 2010 09:20 pm (UTC)
omg! 30% ok, as for those sluts, 30% will be good~ hehe~ ok, i will send a few sluts in a few days~ for your bussiness to grow i will send some who can do various ...khem... things! wait for them! XD

LOL at that photo again XD it's too hilarious XDDDDDD
oh yeah, macros are great <333 some of them, are tooo much to handle XD
suzie2qutesuzie2qute on January 26th, 2010 06:08 pm (UTC)
OMG, as usual, you are amazing! These are fantastic! These make me short circuit my keyboard with drool! You never disappoint with your works. Thank you!
kissuholickissuholic on January 26th, 2010 09:33 pm (UTC)
whoa~ you really made me look like a tomato this time XD thank you very muuuuch <3333
yaa~ but your comment made me very happy! thank yoou *hugs* i will try hard not to dissapoint you in the future! *fighting!*
thanks! <333
PeiPeivalxuan on January 27th, 2010 12:57 am (UTC)
Thanks a lot! :D
kissuholickissuholic on January 27th, 2010 05:16 pm (UTC)
whoa~ i see you use one already XD thank you so much!! <3 this makes me happy! ^^
(Deleted comment)
kissuholickissuholic on January 27th, 2010 09:17 pm (UTC)
you made me blush ~^^~ thank you very much!
hope you ennjoy them!! <3
thou shalt respect the hoodie of inner pain: {Jaejoong} glasseskyaa_kawaii on January 30th, 2010 10:04 am (UTC)
Nice batch :)
I'm taking a few, will credit~
kissuholickissuholic on January 31st, 2010 01:31 pm (UTC)
thank you very much~ glad to hear that! ^^
hope you enjoy them! thanks!
Lolli ♥ Bite!lolli_bite on January 31st, 2010 02:57 am (UTC)
Sushiiiiiiiii!!!! those are beautiful!!!! can I take some? :3 pretty plzzzzzz, i forgot to make something like this for JaeBoo u.u but I did write him a letter *o* XD Happy Birthday!! you're the light of my life ♥
kissuholickissuholic on January 31st, 2010 01:37 pm (UTC)
waa~ thank you so much <3 of course u can take them, dear! ^^ i'll be very glad if you use them!
you're the light of my life that's so nice!~ Especially with his new jair colour he can replace your sun too~ XD
Lolli ♥ Bite!lolli_bite on January 31st, 2010 10:53 pm (UTC)
XDDDD exactly, oh... isn't Jae perfect? he's beautiful, sweet and now he's practical and convenient, he knows how to make me happy *o* tho I love his dark hair but I'm not mad boo! XDDD and of course I'll use them!!! *changing default pic* you should comment on my letter to him *blushes* hope you're dping alright sushiiii! XDDD <3
o h y a c e y n h i 0 9 1 4 5ohycynhi09145 on August 4th, 2010 06:10 pm (UTC)
pretty gorgeous icons! <3 gotta love 'em. taking some. will give credits, don't worry ^^
kissuholickissuholic on August 8th, 2010 06:04 pm (UTC)
kyaaaaaa~ thank you very much!!!! >___< i'm so appy to hear that!!!
thank you! *hugs*
ah_muiah_mui on August 19th, 2010 08:25 am (UTC)
taking a couple of them, pretty!
thanks!
kissuholickissuholic on August 20th, 2010 12:28 pm (UTC)
thank you very much for calling them that! <3 gladyou liked them! thnak you! <3333